Administratieve diensten voor uw bedrijf.

 

Bij de uitvoering van onze diensten werken wij als team en met u goed samen. Wij starten altijd met een kennismakingsgesprek waar naast de mogelijke adviseur ook de directeur aanwezig is. Want in dit gesprek worden verwachtingen uitgesproken en kunt u weloverwogen het besluit nemen of u klant wilt worden. Als klant heeft u een vaste adviseur die uw belangen gaat behartigen. Een adviseur die uiterst deskundig, zorgvuldig en discreet te werk gaat. Daarnaast verdiepen wij ons altijd in de meest actuele ontwikkelingen binnen uw branche; bedrijfskundig, de regelgeving en belastingtechnisch. Wij onderscheiden ons omdat onze focus geheel ligt bij het behalen van klantvoordeel. Als klant kunt u op onze betrokkenheid en bereikbaarheid rekenen. Uiteraard kunt u ons tijdens kantooruren altijd bellen en bent u van harte welkom bij ons op kantoor. Er is dan altijd een adviseur aanwezig om u te woord te staan.  

 

Onze kernactiviteiten bestaan uit;

  • Het verwerken van uw gehele financiele administratie
  • Loonadministratie
  • Tijdelijke administratieve ondersteuning bij ziekte
  • Opstellen van jaarrekeningen
  • Maken van tussentijdse rapportages
  • Begeleiden van startende ondernemers, projecten of innovaties
  • Het verzorgen van alle belastingaangiften
  • Subsidieaanvragen 

 

Bovenstaande opsomming is echter uit te breiden met vele werkzaamheden. Mocht uw gezochte dienst hier niet vermeld staan, neem dan vooral contact met ons op.